pátek 27. června 2014

Inspirace obrázkem střihu z roku 1940

Ha, splnila jsem si další svůj nápad a můžu si ho škrtnout v tom předlouhém seznamu :)

Jeden den jsem strávila hledáním obrázků střihů na internetu, rok 1930 i 1940. Tahle móda se mi totiž taky moc líbí :) Obrázků a šatů jsem našla hafo, jen, který z nich ušít, z čeho a hlavně kdy??? :)

Tyto dvoje mě lákaly...




Ale nakonec to vyhrály tyhle :


Protože jsem neměla střih, bylo vše tak nějak "od oka". Taky jsem mohla zvolit průsvitnější materiál, možná nějaký šifon, ale látka, ze kterého jsem šaty ušila (bavlněná lehounká mulovina) také lehounce prosvítá, ale nemusím pod ní mít další šaty, jako je na obrázku.

No, tak trošku jsem si je co se týká materiálu upravila. A ještě jsem si přidala odnímatelný pásek s kovovou sponou... :) Nějak se mi s ním šaty líbily víc.

No a takhle to dopadlo :)

(Nelekejte se! Na postavě vypadají lépe...tedy, doufám :))





Ještě jsem se pokusila o trošku lepší zachycení atmosféry, pomohl mi můj starý telefon a psací stroj. :)



a ještě přidávám jednu píseň, co mám moc ráda a pěkně se hodí k tomuto příspěvku :)


Přeji vám krásný páteční večer a supr víkend :)


2 komentáře:

  1. Jak to jen říct... Jsou úžasné! Moc Ti sluší! A v kombinaci se skvělým poslechem... Celé mě to přeneslo zpátky... Děkuju :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Já děkuju! Jsem ráda, že to takhle působí a přenese to pár desítek let zpátky :)

    OdpovědětVymazat