neděle 24. srpna 2014

Po lenošivém období..:)

Poslední měsíc, dva, jsem měla takové období, kdy se mi vůbec, ale vůbec nic nechtělo dělat. Prostě jsem teď byla strašnej lenoch. Taky to někdy míváte? :)
Možná to je tím létem, a teď už se blíží podzim, který mám mnohem raději než léto. V první řadě není tak hrozivé vedro (i když, ehm, toho jsme si tohle léto moc neužili), ale hlavně - stromy hrajou barvami a ještě se v tom kouzelně barevnym listí můžete procházet a má to takovou krásnou pochmurnou atmosféru. A taky to, že se blíží Vánoce - každý rok plašim s Vánocema už od srpna, všem oznamuju že se blíží, za což mě všichni mají rádi :D a plánuju, co budu šít za dekorace a dárečky. 
No, s Vánocema vás teď ještě chvíli otravovat nebudu, ale konečně jsem zase něco málo vytvořila a doufám, že období lenosti mám už letos za sebou.

Mamce jsem konečně došila slibovanou kabelku :



Neteřince Nele jsem ušila tuhle sovičku z úplně nejvíc nepříjemnějšího materiálu zvaného minky, který se mi hrozně moc zalíbil takže mám v plánu další zvířátka :)


A ještě jsem spíchla tenhle retro polštářek :


Přidávám ještě pár fotek z kratičkého výletu do Amsterdamu, kde se mi hrozně moc líbilo, letos na tom nejsem na tom s cestováním úplně nejlépe, tak jsem ráda, že se mi zadařil alespoň tenhle výlet.



a na závěr dvojitá duha, která se jen tak nevidí :)


A teď už dobrou noc a pokud možno pohodový týden :)









Žádné komentáře:

Okomentovat